Громадяни України нерідко стикаються із ситуацією, коли банк без пояснення причин списує гроші з платіжної картки. Запити на підтвердження транзакції при цьому не надходять. Щоб повернути гроші назад на рахунок, необхідно з'ясувати причину списання банком коштів.
Як розповів аналітик TeleTrade Сергій Родлер, фінустанова не може безпідставно провести транзакцію. Наприклад, автоматичне списання коштів із платіжної картки банк може здійснити на запит державних виконавців, якщо власник картки накопичив борги з оплати комунальних послуг.
"Якщо раніше під подібну процедуру могли потрапити лише боржники за аліментами, то зараз усі, хто включений до Реєстру боржників з ЖКГ, штрафів, мають заборгованість за кредитом та невиплату зарплати працівникам", – пояснив експерт.
Важливо також розуміти, що повернути гроші у цьому випадку не вдасться. До того ж, сума списання перевищуватиме заборгованість або штраф, оскільки до неї будуть включені всі виконавчі витрати, збори та, звичайно ж, пеня.
Списати кошти з рахунку банк може в рахунок оплати послуг як сторонніх організацій, так і самої фінустанови. Ці гроші теж не підлягають поверненню власникам платіжних та кредитних карток.
На жаль, але в більшості випадків банк довго перевіряє факт списання грошей з рахунку заявника, а потім відмовляє у поверненні на підставі того, що клієнт допустив порушення правил – повідомив стороннім особам логін та пароль для входу в особистий кабінет інтернет-банкінгу, пін-код пластикової карти тощо.
Нагадаємо, раніше українців попередили, що в Україні з'являться цифрові гроші, а платіжні картки будуть виведені з ужитку. Як зміниться життя громадян найближчим часом?