Українцям розповіли, як через додаток “Дія“ повернути товар до магазину

В Україні мобільний додаток "Дія" стає все більш універсальним. Тепер споживачі можуть без проблем оформити повернення раніше придбаного товару до магазину, який із якихось причин не підійшов.

Українцям розповіли, як через додаток “Дія“ повернути товар до магазину - today.ua

Мережі гіпермаркетів Епіцентр та Нова лінія повідомили про можливість оформити повернення раніше придбаних товарів без необхідності пред'явлення паперового паспорта. Тепер споживач може повернути покупки, просто показавши цифрову копію документів, що засвідчують особу, у додатку "Дія".

"Процес повернення в Епіцентрі та Новій Лінії стає простішим і швидшим. Раніше покупець повинен обов'язково надати паперовий паспорт, щоб повернути придбаний товар. Це створювало незручності і забирало час у клієнтів мережі", - розповіли в "Дії".

Українцям розповіли, як через додаток “Дія“ повернути товар до магазину Щоб оформити повернення товару, необхідно відкрити програму "Дія" на смартфоні, натиснути на необхідний документ (паспорт), дати касиру просканувати штрихкод та підтвердити передачу даних.

Таким чином, завдяки додатку "Дія" покупці можуть без зайвого нервування і необхідності надавати паперові документи всього за кілька хвилин повернути покупки, що не сподобалися, назад продавцю. Поки таку можливість надають мережі гіпермаркетів Епіцентр та Нова лінія, у майбутньому, ймовірно, що інші магазини підключаться до цієї програми.

Нагадаємо, українців попередили про те, що вони можуть втратити субсидії через програму "Дія".