“Довелося відвідати відділення 8 разів“: ПриватБанк блокує депозити і не видає гроші

Автор: Шевченко Лилия

Клієнти багатьох українських банків часто скаржаться на необгрунтоване блокування коштів на рахунках. Людям доводиться витрачати багато сил і часу, щоб отримати свої власні гроші. Українець розповів, як йому вдалося забрати депозит, який ПриватБанк блокував вісім разів з перервою в 40 хвилин.

“Довелося відвідати відділення 8 разів“: ПриватБанк блокує депозити і не видає гроші - today.ua

На сайті "Мінфін" клієнт ПриватБанку розповів, як він з великими труднощами протягом місяця зумів "добути" свої гроші. Користувач, який зареєструвався в системі під ніком "LAnatoliy", зіткнувся з блокуванням видачі коштів, що надійшли на рахунок по завершенню депозиту.

ПриватБанк в червні 2021 року зажадав документально підтвердити походження грошей, після успішної процедури підтвердження LAnatoliy отримував СМС про розблокування рахунку, однак через півгодини система знову блокувала депозит.

"У сухому залишку - довелося відвідати відділення 8 разів, один раз гроші замовлялися в касі з успішним підтвердженням, (середній час в черзі 75 - 90 хв, обслуговування у менеджера 45 - 60 хв). 9 раз доводилося знімати кошти в банкоматі після кожного розблокування , оскільки не дивлячись на розблокування-блокування банком встановлюється довільний ліміт на зняття коштів в касі або банкоматі, і він не залежить від налаштувань, встановлених в приват24", - розповів чоловік про свої спроби забрати гроші з рахунку в ПриватБанку.

Популярні зараз

Тариф на електроенергію для населення зросте найближчим часом: в НБУ прогнозують його суттєве підвищення

Рустем Умєров зник із публічного простору: що кажуть з цього приводу у Міноборони

ТЦК отримають додаткові права для впливу на ухилянтів від мобілізації: штрафи, блокування рахунків, стягнення майна

Спікер Зеленського розповів, який документ влітку передадуть Путіну

LAnatoliy зумів визначити часовий інтервал, коли приходить СМС про розблокування, далі він швидко біг до банкомату, щоб встигнути зняти невелику частину грошей до чергового блокування.

Крім того, автор коментаря зазначив, що у відділенні, де він обслуговувався, вже два місяці немає керівника. У касі людям видають брудні та пом'яті купюри, а тим, хто обурювався, погрожували викликом охорони ...

"Але незважаючи на це клієнт відмовляється покидати відділення і вимагає якісного обслуговування. Менеджер натискає тривожну кнопку сигналізації з викликом спец загону, спрацьовує світлова та звукова сигналізація, клієнт в страху вибігає з відділення з подертими купюрами в оберемок, люди, що чекають у відділенні, починають панікувати, діти в колясках від страху кричати і вириватися, хтось падає зі сходів, черга розбігається, а я вже у менеджера на прийомі", - описав LAnatoliy ситуацію у відділенні ПриватБанку.

“Довелося відвідати відділення 8 разів“: ПриватБанк блокує депозити і не видає гроші Автор коментаря додав, що більшу частину купюр йому видали в жахливому стані, але обурюватися він не наважився, побоюючись за своє здоров'я і життя. Чоловік змушений був обміняти "порвані, випрані і брудні, з надірваними краями і нецензурними написами" купюри в іншому банку з комісією.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Техпідтримка ПриватБанку відповіла на коментар LAnatoliy жалем про витрачений час, а також запропонувала передати контакти, щоб точніше розібратися в ситуації.

Нагадаємо, раніше клієнти ПриватБанку втрачають свої гроші через збої в терміналах і банкоматах.