Клієнт Приватбанку поскаржився на дивну поведінку співробітників фінустанови, які дозволяють собі телефонувати і погрожувати батькам власників карток Gold.
Відгук обуреного українця з'явився на сайті "Мінфін", користувач, зареєстрований під ніком "fedia1994", розповів про свій негативний досвід співпраці з державним Приватбанком.
"КО *** Й банк. За рекомендацією консультантів відкрив Gold картку. Через деякий час пішов в банк її закрити. Мені по суті відмовили. І потім я про неї забув. На ній утворився борг 90 гривень. Так ці *** ПриватБанку дзвонили моїй мамі і погрожували. Я дуже хочу надати цій справі розголосу. Я ні за що заплатив 90 гривень. Плюс ці *** моїй мамі нерви шарпали. Ще питання звідки вони її номер телефону знайшли. Настійно прошу ігнорувати цей банк. Оцінка з 5 (п'яти ) ставлю 0 (нуль) ", - написав fedia1994 в коментарі про роботу співробітників ПриватБанку.
Служба підтримки клієнтів ПриватБанку відповіла, що при відсутності заборгованості по карті, її можна в будь-який момент закрити. Щоб розібратися в причинах відмови клієнтові запропонували обговорити питання в особистих повідомленнях.
Популярні зараз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Нагадаємо, раніше стало відомо, що ПриватБанк змінив правила переказу грошових коштів на карти своїх клієнтів. Нововведення торкнуться переказів в Приват24 і в терміналах самообслуговування.