Today.ua

ПриватБанк запустив складну систему перевірки: телефонують з різних номерів і вимагають особисту інформацію

Державний ПриватБанк запустив на стільки складну систему перевірки грошових переказів, що клієнти перестали розуміти, хто їм телефонує - служба безпеки банку чи шахраї.

Українці, які вибрали ПриватБанк, незадоволені новою системою перевірки фінустанови. Люди не розуміють, чому деякі грошові перекази блокують, а потім з різних номерів їм дзвонять і просять надати конфіденційну інформацію. Про це розповів один з клієнтів ПриватБанку на сайті "Мінфін".

За словами автора коментаря, він працює в держустанові, отримує заробітну плату, яка щомісяця приходить на картку ПриватБанку. До недавнього часу все було відмінно, однак банк несподівано заблокував грошовий переказ на 30 000 гривень. Спочатку чоловікові зателефонували з номера з кодом 056 для підтвердження платежу, який тут же заблокували.

Далі вже ПриватБанк дзвонив з номера 097, на тому кінці дроту жінка назвала себе представницею служби безпеки банку і питала особисту інформацію. Автор коментаря вирішив, що це шахраї, тому заблокував дзвонити.

"Розв'язка історії - у мене заблокований рахунок, мадам з прокуреним голосом виявилася дійсно робітницею ПриватБанку. Гроші не перевелися, у мене створилася через це купа проблем на рівному місці, карту вдалося розблокувати через 6 годин, коли актуальність цього різко впала", - підвів підсумок клієнт ПриватБанку.

Техпідтримка ПриватБанк відповіла автору коментаря, що банк "з метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн", однак так і не розповіли, чому дзвінки надходять з різних номерів.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українці масово втрачають довіру до ПриватБанку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ