ПриватБанк здає позиції: українці втрачають довіру до одного з найбільших банків в країні

Автор: Шевченко Лилия

Державний ПриватБанк через дивні дії співробітників позбавляє грошей своїх клієнтів і розоряє їх бізнес. Подібні випадки відбуваються все частіше, тому українці повідомляють про втрату довіри до одного з найбільших банків країни.

ПриватБанк здає позиції: українці втрачають довіру до одного з найбільших банків в країні - today.ua

Співробітник ПриватБанку з невідомих причин дав неправильні інструкції клієнту фінустанови, в результаті, останній втратив сотні тисяч гривень. Виправити ситуацію вже не можна, а менеджер, який допустив помилку, лише невиразно вибачається ...

Потерпілий від некомпетентних дій менеджера ПриватБанку написав скаргу на сайті "Мінфін". Чоловік на ім'я Богдан Бубра розповів, що є клієнтом банку і використовував Приват24 для бізнесу з червня 2018 року. Киянин оформив ФОП і вів бізнес, який має на увазі велику кількість транзитних коштів на рахунках. Оскільки все відбувалося в рамках закону, то ніяких проблем за три роки не виникало.

"Щороку при внутрішньої перевірки Банком нашої діяльності, Банк запитував у нас підтверджуючі документи обґрунтовують підвищений оборот. Ми надавали ці документи і завжди проходили всі перевірки", - уточнив Богдан Бубра.

Популярні зараз

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

ПриватБанк здає позиції: українці втрачають довіру до одного з найбільших банків в країні Однак щось пішло не так в 2021 році, під час перевірки особистий менеджер попросив в ході перевірки надати тільки "Інвойси про вхідних платежах". Що і було зроблено клієнтом. Через добу рахунку разом з 400 000 гривен на них виявилися заблокованими.

"Фінмоніторинг який не отримав від нас документів про заснування підвищеного обороту порахував що у нас їх немає і припинив наша співпраця з банком. Через тупий помилки і не дуже уважного менеджера ми отримали розрив взаємин з банком. Переглянути рішення не можна, зв'язки з представниками фін моніторингу нету. Є тільки особистий менеджер, який вибачається і невиразно виправдовується", - обурюється автор коментаря.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Служба підтримки клієнтів ПриватБанку обіцяла перевірити дану інформацію і зв'язатися з потерпілим клієнтом.

Нагадаємо, раніше дзвінок на офіційний короткий номер Приватбанку обернувся для клієнтки втратою 60 000 гривень. Гроші просто зникли з рахунку.