29 квітня у ПриватБанку відбувся масштабний збій. Не всі клієнти змогли отримати назад кошти, списані зі своїх карт. Стало відомо, коли гроші мають повернутися на рахунки.
Клієнти намагаються повернути кошти, списані після збою у ПриватБанку
Клієнт ПриватБанку Андрій Сєроконь залишив питання на сторінці фінустанови у соціальній мережі Facebook. Він поцікавився, чи комусь вже повернулися помилково списані кошти.
Сєроконь уточнив, що з його карткового рахунку зникло 12 тисяч гривень. Він закликав співробітників банку допомогти вирішити проблему, тому що його ситуація є критичною.
"Це були останні гроші на ліки. Я звернувся до банку і вже 7 днів не отримав відповіді. Вже давно минули терміни купівлі нових ліків, тому я фактично залишився без лікування важкої хвороби", - написав чоловік.
Відповідь ПриватБанку
Представники ПриватБанку вибачилися перед користувачем і запевнили, що повернення коштів зараз у роботі.
"За правилами міжнародної платіжної системи при проведенні оплати сума може бути списана не відразу, а взята в резерв. Така заблокована сума автоматично виходить із резерву на 11-й день від дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання", - пояснили співробітники Привату.
Клієнту порадили звернутися до Приватбанку в особистих повідомленнях. Сєроконь зазначив, що щодня спілкується з підтримкою – проблему обіцяли вирішити до 1 травня, потім до 2 травня, потім до 3-го.
"Продовжувати прогресію?" - поіронізував клієнт.
Нагадаємо, раніше повідомлялося про оновлення Приват24: у клієнтів ПриватБанку з'явилася можливість оформити кредит на житло під 3% річних.