Клієнти ПриватБанку зіткнулися з проблемою відмови у видачі пластикової карти. Не можуть отримати нову карту навіть ті українці, які багато років співпрацювали з банком.
Клієнт Приватбанку написав на сайті "Мінфін" коментар, в якому описав виниклу незрозумілу ситуацію. Чоловік з ніком "RuslanGerasimov" повинен був поміняти карту через завершення терміну її дії. Однак ПриватБанк несподівано відмовив клієнтові.
"Прийшов міняти карту щодо терміну дії - сказали мені відмовлено у видачі пластикових карт. Почав дзвонити, в відділення пішов, онлайн просив допомоги. Чи не пояснень, не на допомогу у вирішенні питання. Іди так би мовити ти дорогий клієнт ***. А я відповідальний громадянин , з офіційною роботою, без приводів в міліцію. Загалом огидна підтримка клієнтів", - написав тепер уже колишній клієнт ПриватБанку.
Чоловік порекомендував своїм співвітчизникам відмовлятися від співпраці з ПриватБанком. Техпідтримка ПриватБанку відповіла незадоволеному клієнту, що обов'язково розберуться в ситуації, що виникла, знайдуть шляхи її вирішення. За результатами внутрішнього розслідування пообіцяли передзвонити чоловікові. Інші коментатори порекомендували автору скарги написати також заяву Омбудсмена, в якому викласти "порушення банком конституційних прав і свобод громадян України".
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що ПриватБанк стане надійнішим швейцарських банків. Кожна копійка буде захищена.