Today.ua

ПриватБанк звинувачують в дискримінації людей за місцем прописки

Співробітники ПриватБанку відмовляють в наданні послуг мешканцям деяких областей України. У банку все заперечують ...

На сайті Мінфін з'явилося відразу кілька обурених відгуків від незадоволених клієнтів ПриватБанку. Обидва коментатора прописані в Луганській області, але живуть в інших регіонах України. Ніхто з них не порушував правила фінустанови, але в наданні ряду послуг їм було безпідставно відмовлено.

Так, користувач з ніком "Shaun" написала, що їй вже двічі ПриватБанк відмовив у видачі кредиту і обидва рази причиною відмови стала прописка в місті Луганськ. При цьому, жінка багато років живе у Львові і має "ідеальну кредитну історію". Чоловік, котрий зареєструвався на сайті Мінфін під ніком "Dafi", з 2014 року живе і займається бізнесом в Одесі, є клієнтом ПриватБанку 17 років.

"Не дивлячись на це потрапив в "неблагонадійні" клієнти через прописку в Луганську (саме так мені сказали менеджери відділення ПБ), тепер не маю можливості оплати частинами, кредитний ліміт мінімальний і не підвищується незважаючи на грошовий оборот", - зазначив користувач "Dafi ".

Техслужба ПриватБанку в обох випадках відкинула звинувачення в дискримінації за місцем прописки. Незадоволеним клієнтам порадили активніше користуватися іншими можливостями банку і тоді, можливо, ситуація зміниться. Нагадаємо, раніше в ПриватБанку розповіли, як захистити додаток Приват24 від шахраїв.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ