ПриватБанк звинувачують у відмові від виплат страховки за програмою "Захист від шахрайства" навіть в тому випадку, якщо людина дійсно постраждала від дій шахраїв і змогла це довести. Співробітники банку придумують відмовки, щоб позбавити клієнта допомоги.
Як відомо, у ПриватБанку є платна послуга "Захист від шахрайства", в рамках даної програми людина зобов'язується щомісяця вносити певну суму. Згідно з правилами банку, якщо клієнт ПриватБанку постраждає від дій шахраїв, то йому буде відшкодовано збитки в якості страхової виплати.
На сайті Мінфін з'явилася скарга від одного з клієнтів ПриватБанку, який не отримав від фінустанови ні копійки.
"Півтора роки тому, я став жертвою шахраїв. І перевів певну суму їм на карту в Приват Банку. Потім коли обман був розкритий, Приват природно не зміг ні як мені допомогти. І мені запропонували страховку. « Захист від Шахрайства«. Менеджер тоді зробила акцент, що буть у Вас страховка, ми б допомогли. Ну ладно. Все в житті буває. Оформив страховку. 29 гривень на місяць. Справно платив півтора року. І ось знову ситуація при якій, шахраї, заволоділи певною сумою. Я звернувся в Приватні . Надав все. Записи телефонних розмову. Скріни листувань. Навіть номер заяви в Поліцію", - розповів свою сумну історію користувач з ніком "Vyacheslav1983".
У відповідь на надані докази і вимога виплатити належну в таких випадках страховку, ПриватБанк постарався відкрутитися, озвучивши надумані причини.
"Приват "посміхнувся" і сказав. Розумієте. Ось якби гроші на тій карті, що володіють шахраї, ще були - ми б Вам можливо повернули. А так вибачте. І це не жарт. Це відповідь ПриватБанку. Тобто. Страховка виявилася НЕ страховка. А скоріше просто платна послуга з незрозумілими функціями. Однозначно подібна опція не може називатися страховкою", - упевнений обурений свавіллям ПриватБанку коментатор.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що ПриватБанк знімає ночами гроші з карток пенсіонерів за платні відеоігри та інші "розваги".