Today.ua

У ПриватБанку розповіли клієнтам, що робити, якщо термінал забрав гроші, але не перерахував їх на картку

Клієнти державного ПриватБанку почали скаржитися на випадки збоїв, що почастішали, в банкоматах і терміналах. Пристрій приймає готівку, але гроші на карту не зараховує. У результаті українці втрачають величезні суми грошей.

На сайті Мінфін мешканець Києва звернувся за допомогою до ПриватБанку. Чоловік спробував перерахувати на свою банківську картку у терміналі 51 800 гривень. Готівку пристрій прийняв, але в результаті технічного збою кошти на картку не було зараховано.

"Я поповнював свою універсальну карту через термінал Приватбанку. Під час поповнення стався збій і термінал забрав суму 51800 грн - кошти на картку не надійшли. ситуація яка у мене склалася час відіграє важливу роль!" - написав користувач з ніком "Derman".

Служба підтримки Приватбанк відповіла автору коментаря, що буде проведено звіряння результатів інкасації. Коли ПриватБанк переконається, що гроші не видано клієнту, з ним зв'яжуться і повідомлять про результати обробки даних.

В ПриватБанк також нагадали, что при збоях в роботі терміналів слід негайно телефонувати на гарячу лінію, номер якої вказано на усіх терміналах та банкоматах.

Нагадаємо, клієнти ПриватБанку скаржаться, що у новій версії Приват24 з'явилися приховані платежі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ