ПриватБанк почав блокувати картки своїх клієнтів. При цьому контракти розриваються без права відновлення.
Про кричущий випадок повідомила клієнтка з ніком Novikova на сайті "Мінфін". Вона заявила, що її рахунки, на яких було близько 200 тисяч гривень, заблокували без пояснень. Зазначено, що одна з карток ПриватБанку була соціальною – жінка отримувала на неї кошти на дитину.
Українка пояснила, що звернулася до служби підтримки. Їй відповіли, що ПриватБанк в односторонньому порядку розірвав зв'язок з нею без права на поновлення. Роз'яснення надіслали письмово за адресою прописки до міста Покровськ. Але жінка там вже не живе – вона евакуювалася із зони бойових дій на Донеччині.
За словами постраждалої, їй порадили прийти у відділення банку та написати заяву на переказ коштів на інший рахунок. У переселенки немає можливості зробити це – вона з дітьми виїхала. Оформити довіреність на іншу людину не дозволили.
"Жодним шахрайством я не займалася. Скарг не було... Єдиний нюанс - це актуалізація! Прийшло оповіщення - пройдіть! Почитала терміни її проходження на сайті "Приват" - 60 днів! Тому сильно не поспішала! Там, де я знаходжуся, в далекому селі у родичів, не ловить МТС... А наприкінці актуалізації запитує SMS... Я лісом-полем вилізла на "вершину", де спіймала цей зв'язок... Але картки вже заблоковані! Банк відносини розірвав! Соціальну картку з дитячою допомогою заблокували поза законом! Що мені робити??? Дитяча виплата тепер у повітрі! Клієнтом банку була понад 15 років! У мене шок", - написала жінка.
У ПриватБанку прокоментували звернення клієнтки. Наголошено, що співробітники у своїй роботі керуються вимогами українського законодавства та нормативно-правовими актами НБУ. За законом про запобігання та протидію відмиванню доходів, отриманих злочинним шляхом, банк повинен виявляти підозрілі операції. При розірванні договору клієнт має можливість отримати свої гроші.
Раніше повідомлялося, що банк ПУМБ також почав блокувати рахунки клієнтів та передавати дані про них до СБУ.