Клієнти monobank почали скаржитися на збій в роботі мобільного додатка. Через програмні неполадки люди не можуть користуватися власними грошима на рахунках в банку.
На сайті "Мінфін" користувач з ніком "liliana2005" написала скаргу на роботу програми monobank. Автор коментаря не змогла відкрити свій особистий кабінет в мобільному додатку, не допомогло навіть перевстановлення програми.
"Довелося перевстановити додаток. Проходжу всі необхідні кроки і у мене знову перекидає на самий початок: « Давайте активуємо карту. Введіть номер", - описала помилки в роботі програми monobank автор коментаря.
Як виявилося, не тільки "liliana2005" зіткнулася з цією проблемою, подібна ситуація виникла і у її сестри.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
"Сестра сьогодні отримала карту, поставила додаток, намагається активувати, теж проходить всі кроки до введення пін-коду і її перекидає на інше початок- «виберіть карту: віртуальна або фізична». Обидва телефони на андроїд", - уточнила клієнтка monobank.
Техпідтримка monobank відреагувала на повідомлення клієнтки банку. Пізніше жінка зазначила, що проблему з доступом до її рахунку було вирішено. Однак у сестри додаток monobank так і не запрацював.
Нагадаємо, раніше monobank повідомив про запуск нового сервісу для всіх власників банківських карт.