Monobank запустив інновацію для своїх клієнтів. Фінустанова стала власником сервісу відгуків Expirenza, клієнтами якого є провідні ресторани, приватні клініки, спортивні клуби та салони краси України. Тепер Monobank і Expirenza об'єднаються під єдиною назвою "Expirenza by mono".
Клієнти Monobank зможуть оплачувати послуги з даного сервісу по QR-коду, використовуючи банківську карту, або мобільний додаток фінустанови. Нові функції для прийому платежів і оплати замовлення будуть доступні закладам України вже у вересні-жовтні.
Серед клієнтів Expirenza на сьогоднішній день: Kyiv Food Market, Milkbar, Mimosa Brooklyn Plaza, Vodafone, Добробут, Тайський і Китайський привіт, Чорноморка, Sport Life і багато інших українських компанії. Українці як і раніше зможуть залишати відгуки про заклади на сайті Expirenza, а для власників бізнесу - це унікальна можливість отримувати зворотний зв'язок від своїх клієнтів, підвищувати свій рейтинг, а також збирати повну аналітику відгуків і дані про клієнтів.
Expirenza.com - платформа для роботи з відгуками відвідувачів, яка була заснована в 2019 році київськими підприємцями Олександром Гудковим і Михайлом Селецьким.
Популярні зараз
Названо тарифи на електроенергію та газ з 1 квітня
Мобілізація з 1 квітня: кому з українців першочергово видаватимуть повістки
Українцям розповіли, які суми банківських переказів можуть потрапити під фінмоніторинг
“Народ масово виїжджатиме з України“: астрологічний прогноз на квітень
Раніше повідомлялося, що після нещодавнього нововведення при отриманні грошових переказів у виписці клієнтів Monobank буде відображатися ім'я та прізвище відправника платежу.