Державний Ощадбанк звинуватили у тому, що клієнти фінустанови не можуть отримати субсидію на оплату комунальних послуг. Банк затримує передачу даних, тому у українців з'являються багатотисячні заборгованості.
На сайті Мінфін українець розповів про проблеми, які у нього виникли через дії Ощадбанку. Чоловік розповів, що він непрацюючий пенсіонер, комунальні послуги оплачує через інтернет-банкінг "Ощад 24/7". Декілька років тому автор коментаря не отримував житлову субсидію, оскільки Ощадбанк вчасно не передав дані. Внаслідок цього утворилася багатотисячна заборгованість за гарячу воду.
"Цього року позбавлений житлової субсидії через заборгованість перед Управляючою компанією на суму 1248,20 грн. внаслідок непередачі їй Ощадбанком моїх щомісячних платежів. На мій запит про причину відсутності платежів Ощадбанк стверджує, що моїх платежів не було два попередні9 до 20 хоча у мене є всі оплачені і підтверджені самим Ощадбанком квитанції за останні чотири роки. Т. е. Ощадбанк пограбував свого клієнта-пенсіонера", - написав користувач з ніком Y37DfgLA93 в Мережі.
Нагадаємо, Ощадбанк вирішив відмовитися від мобільного додатку Ощад24/7. Які зміни чекають на клієнтів?