Клієнти державного Ощадбанк скаржаться, що у них не виходить закрити непотрібні рахунки в банку. Оператори чи то випадково, чи то навмисне залишають активними банківські карти, а потім вимагають заплатити комісію і пройти ідентифікацію... Ситуація повторюється з року в рік.
На сайті Мінфін користувач з ніком "kohanetsnina" розповіла про свої багаторічні проблеми співробітництва в Ощадбанком. Два роки поспіль жінка не може закрити непотрібний рахунок в державному банку.
"Ситуація така: в січні 2020 року хотіла закрити свій рахунок на виплату соцвиплат за непотрібністю. Картку у мене вилучили, заборгованість за смс-інформування я заплатила і мені пообіцяли закрити рахунок протягом 3 місяців", - розповіла "kohanetsnina" про проблеми із закриттям рахунки в Ощадбанк.
Повторно в відділення банку жінці довелося приїхати в грудні 2020 року, вона знову сплатила заборгованість за смс-банкінг та їй пообіцяли, що рахунок закриють. Потім знову довелося їхати з тією ж метою в березні 2021 року знову проходження ідентифікації та сплата заборгованості.
"... мені повідомляють, що протягом 3 місяців рахунок ну вже точно буде закритий. 05.10.2021 мені дзвонить якийсь персонаж з телефону 095-668-74-64 (може і шахрай, будьте обережні!) І каже, що якщо я Я перейду ідентифікацію, мій рахунок буде заблокований. Тепер питання до банку: що потрібно зробити, щоб закрити рахунок в Ощаді?" - цікавиться автор коментаря.
Служба підтримки Ощадбанку пообіцяла у всьому розібратися і закрити рахунок клієнтки. Крім того, відзначили, що при дзвінках шахраїв ні в якому разі не можна озвучувати конфіденційну інформацію.
Нагадаємо, Ощадбанк списує комісію за банківські перекази. Як дізнатися тарифи по своїй карті і не платити зайві гроші?