Клієнти державного Ощадбанку почали масово скаржитися на погіршення якості сервісу. Співробітники банку нав'язують платні послуги і кредитну лінію, в відділеннях величезні черги, а з депозитів пропадають великі суми грошей.
Тільки за останній тиждень, з 19 по 23 липня 2021 року на сайті "Мінфін" з'явилося близько десятка обурених відгуків про роботу Ощадбанку. Люди скаржаться на некваліфікованих працівників банківських відділень, які після смерті власника карти видали гроші з його депозиту за дорученням без здійснення передбачених законом процедур, або не видають депозити зовсім. Також у відділеннях Ощадбанку при відкритті пенсійних рахунків менеджери нав'язують кредитну карту і смс-банкінг, хоча клієнт від них відмовляється.
"01.07.2021 р з мого валютного депозиту вкрадені гроші (близько 4 тис дол), без єдиної смс і підтвердженням мною, плюс відкрили 3 цифрові картки на моє ім'я на які були переведені гроші і протягом двох хвилин частинами були переведені гроші !!! як можна тепер довіряти гроші державному банку Ощадбанк !!! Как у вас працює служба безпеки? І коли буде розглянуто моя справа номер 570?" - резонно цікавиться автор коментаря.
В Ощадбанку обіцяють розібратися з кожним окремим випадком невдоволення клієнтів.
Нагадаємо, раніше Ощадбанк видав клієнту пластикову карту б/у в жахливому стані. Чоловік розповів, що зробив був "проблемним пластиком".