Клієнти державного Ощадбанку зіткнулися з низкою проблем, пов'язаних із кредитними картками. У відділеннях банку почали змушувати українців не лише оформляти кредитки, а й активно витрачати гроші, щоб отримати інші послуги.
На сайті "Мінфін" багато клієнтів скаржаться на роботу Ощадбанку. Так, киянка з ніком "Viktoria2" розповіла, що менеджери у відділенні банку мало того, що нав'язали жінці фактично обманним шляхом отримання кредитної картки, а й почали вимагати, щоб вона активно користувалася кредитними грошима.
Нібито лише після цього їй оформлять картку киянина. Варто зазначити, що будь-яке нав'язування послуг банківськими установами є порушенням українського законодавства. Інший клієнт Ощадбанку, який вирішив закрити всі свої рахунки в даній фінустанові, повідомив, що менеджери банку відмовилися закривати кредитну картку та вимагали, щоб він витратив не менше 300 гривень кредитних грошей, нібито це є умовою Ощадбанку. Автор коментаря дзвонив на гарячу лінію, але там йому відповіли, що не мають зв'язку з відділеннями, тож нічим не можуть допомогти.
Служба підтримки Ощадбанку на обидві скарги клієнтів щодо непорозумінь із кредитними картками пообіцяла, що будуть проведені перевірки, про результати яких авторам повідомлять у особистих повідомленнях.
Популярні зараз
Нагадаємо, раніше через масштабний збій у роботі Ощад24/7 клієнти Ощадбанку залишилися без грошей. Як банк повертає кошти українцям, які вони втратили через технічні проблеми?