Today.ua

Ощадбанк дезінформує клієнтів з питання зняття грошей з депозиту

Клієнти державного Ощадбанку скаржаться, що їх дезінформують щодо деяких питань. Через це людям доводиться витрачати багато часу і сил, щоб розібратися та отримати свої гроші.

На сайті "Мінфін" жінка з ніком "Lenastar" розповіла, що в одному з київських відділень Ощадбанку її ввели в оману. Чіткої відповіді на своє питання клієнтка одного з найбільших державних банків не почула ні від менеджерів відділення, ні під час дзвінка на гарячу лінію.

"Прийшла з донькою зняти гроші в банку, куди підходила раніше і уточнювала перелік потрібних документів для цієї процедури. Доньці 16 років і нам спочатку сказали, що згода батьків не потрібно. Тепер виявляється потрібно писати заяву на видачу грошей обома батьками. На гарячій лінії по цього питання осудної відповіді не отримали. Сказали уточнювати у відділенні. Так ось, хотілося б взагалі зрозуміти, чи потрібно писати заяву від батьків на зняття цих грошей, чи ні", - звернулася з питанням "Lenastar".

Техпідтримка Ощадбанк написала свою відповідь в особисті повідомлення автору коментаря.

Нагадаємо, раніше Ощадбанк і ПриватБанк повідомили про зміну графіка роботи на День Незалежності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ