Ощадбанк розчарував українців, люди пишуть, що такому банку не місце у 2022 році. Клієнти змушені платити значні суми грошей, щоб оформити звичайнісіньку картку для отримання пенсій.
Державний Ощадбанк, судячи з відгуків клієнтів, значно відстає з інших банків сфері впровадження зручніших і найпростіших способів обслуговування громадян. Це часто стає причиною втрати клієнтами коштів.
Наприклад, на сайті Мінфін користувач із ніком "Apolyaev" повідомив, що Ощадбанк безнадійно відстав від часу. Чоловік розповів про спроби допомогти батькові, інваліду першої групи відкрити карту для отримання пенсії. Оскільки сам пенсіонер не може прийти навіть із сторонньою допомогою у відділення банку, це намагалася зробити за нього його дружина.
"Apolyaev" розповів, що перша відмова в оформленні пенсійної картки Ощадбанк оголосив через прикріплений "кредитний ліміт", що невідомо звідки взявся. В результаті сім'ї довелося заплатити 1500 гривень приватному нотаріусу з виїздом додому, щоб оформити довіреність.
Служба підтримки Ощадбанку в коментарі у відповідь вказала, що поки верифікація клієнтів за документами в додатку "Дія" можлива лише за деякими операціями. На даний момент ведеться робота над удосконаленням програмних комплексів, які дозволять у майбутньому ідентифікувати клієнта за додатком "Дія".
Нагадаємо, Ощадбанк повідомив про перевипуск пенсійних карток. Українцям слід прийти до відділення та забрати свої картки.