Поштовий оператор Нова пошта оштрафований на кілька сотень мільйонів гривень через неякісну роботу відділень. У головному управлінні Госпродпотребслужби розповіли подробиці інциденту.
Управління Госпродпотребслужби в Харківській області наклало багатомільйонний штраф на поштового оператора Нова пошта. Про це розповіли в прес-службі відомства. Загальна сума адміністративних штрафів та адміністративно-господарських стягнень склала 325,85 мільйонів гривень.
Причиною накладення штрафних санкцій на Нову пошту стали численні скарги українських громадян на неякісне обслуговування та порушення прав споживачів у відділеннях Нової пошти. На підставі звернень українців експерти Госпродпотребслужби провели ряд позапланових перевірок роботи відділень № 49 в Харкові і №3 в Чугуєві Харківської області. Однак Нова пошта відмовилася надати необхідні представниками державного відомства документи і необхідні пояснення. В результаті, фахівці не змогли встановити достовірність фактів, зазначених у зверненнях громадян, через перешкоди, які створювали співробітники Нової пошти.
Як повідомили в Новій пошті, приводом для перевірки Госпродпотребслужби стала скарга одного з клієнтів на те, що його посилку на суму 500 грн була пошкоджена в процесі доставки.
"Працівники служби зажадали документи у керівника відділення, який не є уповноваженою особою, він запропонував звернутися до керівництва компанії. Уповноважені особи Госпродпотребслужби розцінили ці дії як створення перешкод для проведення перевірки. Хоча за законом перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику юридичної особи, його відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі всі документи по перевірці", - заявили в компанії Нова пошта і уточнили, що накладений штраф буде оскаржений в судовому порядку.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що Нова пошта без відома клієнтів списує гроші з банківських карт.