Today.ua

Нова пошта списує зайві гроші за посилки з рахунків клієнтів

Один з найбільших поштових операторів України Нова пошта потрапив в черговий гучний скандал. Клієнти скаржаться, що з їхніх рахунків списують зайві гроші за послуги компанії.

Як відомо, Нова пошта запустила сервіс автоматичного списання грошових коштів, які йдуть на оплату послуг компанії. Однак, один з клієнтів Нової пошти заявив, що у нього за допомогою функції автоматичного списання оплати вкрали гроші. Українець назвав такі дії поштового оператора шахрайськими.

За словами потерпілого, функція безготівкового розрахунку Нової пошти дозволяє без підтвердження через додаток на смартфоні сплатити близько сотні посилок в день, які не дорожче 500 гривень. Якщо немає необхідності верифікації, то шахраї можуть оплачувати послуги Нової пошти з чужих рахунків. У компанії Нова пошта прокоментували скаргу клієнта, що втратив гроші. За словами представника оператора, ніякого шахрайства в даному випадку не було, просто сталася прикра помилка. Оператор вказав неправильний номер одержувача, коли оформляв посилку, він збігся з номером потерпілого.

Після з'ясування обставин Нова пошта повернула гроші їх законному власнику, а також пообіцяла, що буде проведена додаткова роз'яснювальна робота з операторами поштових відділень.

Нагадаємо, раніше Нова пошта повідомила про розширення можливостей своєї платіжної системи NovaPay.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ