Українську компанію Нову пошту звинувачують у неповажному ставленні до клієнтів. Співробітники оператора припускаються помилок, за які ніхто не несе відповідальності…
На офіційній сторінці Нової пошти у Фейсбуці клієнти компанії скаржаться, що їм надходять помилкові повідомлення про прибуття посилок до відділення. Люди приїжджають у пункти видачі, витрачають гроші та час на дорогу, стоять у черзі, щоб у результаті почути, що "посилання ще не готове"!
"Приходить повідомлення про те, що посилка прибула у відділення і я можу її забрати. Їду у відділення, стою годину в черзі (сьогодні це було відділення 23 місто Миколаїв). У результаті ваш співробітник весело повідомляє, що посилка ще не готова. На моє обурення пропонує дзвонити на гарячу лінію", - написала незадоволена клієнтка в акаунті Нової пошти до Фейсбуку.
Дівчина додала, що дзвінок на гарячу лінію Нової пошти не допоміг вирішити проблему. Автор коментарю назвала дівчат-операторів гарячої лінії "хамками", які лише на словах фіксують звернення клієнтів, але жодної реакції на них не відбувається.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Ви берете гроші за кожен чих, але самі не готові відповідати за допущені помилки. Ви не поважаєте своїх клієнтів. Ганьба", - резюмувала автор коментаря.
Служба підтримки Нової пошти пообіцяла дівчині розібратися в ситуації, а також для підняття настрою запропонували кур'єрську доставку посилки додому.
Нагадаємо, Нова пошта потрапила до нового скандалу. Співробітників компанії звинувачують у крадіжці речей із посилок.