Today.ua

Monobank передає інформацію про кожен платіж українців в службу безпеки і комунальні підприємства

Клієнти monobank з'ясували, що фінустанова передає інформацію про проведені платежі в інші структури. Українці повідомляють також, що і все сказане оператору гарячої лінії банку теж записується і відправляється в службу безпеки.

На сайті Мінфін з'явилася скарга на monobank від користувача з ніком "Nevashno". Жінка зіткнулася з блокуванням розрахункового рахунку комунальним підприємством "Харківські тепломережі" через те, що monobank, за її словами, "злив" інформацію про проведення платежу.

"Подзвонила в банк і сказала що треба оплатити комуналку за ранній період 2019 року, щоб було з чим йти до суду. Після того як оплатила їх хотіла оплачувати далі, то це зробити не вийшло. Монобанк злив інформацію про це комунальному підприємству Харківські теплові мережі і це підприємство заблокувало розрахунковий рахунок, щоб було у них перевага", - розповіла українка про свої підозри.

Жінка залишилася настільки розчарованою співпрацею з monobank, що планує закрити в ньому свої рахунки. Те ж саме вона рекомендує зробити і іншим. У monobank відреагували на цю інформацію і написали автору коментаря в особисті повідомлення для уточнення обставин.

Нагадаємо, monobank почав затримувати виплату депозитів. Клієнти банку скаржаться, що не можуть забрати свої гроші.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ