Клієнти monobank висувають проти власників додатку інтернет-банкінгу серйозні звинувачення і закликають інших користувачів, бути обережними.
У багатьох українців склалося не дуже приємне враження про співпрацю з monobank. Так, на сайті Мінфін з'явилася скарга від "Romanof". Чоловік описав ситуацію, в яку він потрапив з вини monobank.
Власником карти monobank чоловік став трохи більше року тому, до цього часу послугами ніяких інших банків не користувався. За цей час на рахунок автора коментаря прийшло кілька перекладів по 100 - 200 гривень. Спочатку банк блокував деякі перекази, а після повністю заблокував карту.
Після блокування доступу до банківської карти monobank повідомив власника, що розриває з ним співпрацю. Про причини припинення обслуговування клієнтові не розповіли. Однак на заблокованій карті залишилося близько 2800 гривень, які monobank вже більше 8 місяців відмовляється повертати.
"Це жахливий псевдо банк, не раджу його нікому. Мені дивно, що в наш час існують такі банки, як monobank. Життя зараз і так складна, а вони придумали собі, що можуть блокувати ті копійки, які люди заробляють, щоб вижити. Жах і сором це - MONOBANK!" - написав обурений коментатор на сайті Мінфіну.
Техпідтримка monobank в своїй відповіді попросила чоловіка уточнити деяку інформацію в особистих повідомленнях.
Нагадаємо, раніше в monobank попередили клієнтів, що "шари більше не буде".