Уряд України відмовився приймати постанову про захист прав споживачів при отриманні або відмову від контент-послуг. Київстар, lifecell і Vodafone і раніше зможуть знімати кошти з рахунків абонентів за нав'язані послуги.
Кілька років тому Національна комісія, яка здійснює держрегулювання в сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), запропонувала внести зміни в Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг. Нові положення повинні були захистити українських споживачів від нав'язування операторами платних контент-послуг.
Київстар, lifecell і Vodafone хотіли зобов'язати інформувати абонентів про контент-послуги та про те, як їх можна підключити або відмовитися. Крім того, операторам стільникового зв'язку Нацкомісія пропонувала заборонити надання послуг за відсутності коштів на особовому рахунку абонента.
Проект постанови Кабміну "Про внесення змін до Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг" був направлений в Профільний урядовий комітет, який після довгого розгляду повернув документ в НКРЗІ.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У Парламентському комітеті з питань цифрової трансформації заявили, що на початку 2022 року набере чинності закон "Про електронні комунікації". Після цього виникає необхідність перегляду Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг та затвердження нових Правил надання та отримання електрокоммунікаціонних послуг. З цієї причини в Кабміні вирішили не робити одну роботу двічі.
"Зміна нормативно-правових актів, які скоро будуть скасовані, неефективна", - відповіли в Кабінеті міністрів.
НКРЗІ на даний момент припинила підготовку нормативно-правового акта про захист українців від нав'язування платних послуг операторами мобільного зв'язку.
Нагадаємо, раніше в Київстар заявили про запуск нового тарифного плану з більшою кількістю послуг.