Клієнти державного Ощадбанку скаржаться помилки в роботі банку, які останнім часом виникають все частіше. Збої програмного забезпечення інтернет-банкінгу Ощад 24/7 залишають українців без субсидій.
На сайті "Мінфін" з'явилася скарга на роботу Ощадбанку. Клієнт фінустанови мав отримувати субсидію від держави на оплату комунальних послуг, проте його позбавили цієї допомоги з вини банку.
Чоловік, зареєстрований під ніком "Y37DfgLA93", розповів, що він обслуговується у відділенні Ощадбанку в Голосіївському районі м.Києва. За словами незадоволеного клієнта, Ощадбанк приховує наявність недосконалостей в роботі програмного забезпечення інтернет-банкінгу Ощад 24/7, через це постачальникам комунальних послуг вчасно не надходять дані про показання лічильників.
"В результаті штучно утворилася у мене з вини Ощадбанку величезної заборгованості перед комунальниками я був позбавлений житлової субсидії. На мої скарги з проханням вказати причини неотримання комунальниками показань лічильників Ощадбанк відповідає відписками, деякі з яких спеціально написані так, що їх фізично неможливо прочитати через низької якості тексту", - описав проблему киянин.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
В Ощадбанк відповіли, що завдання банку полягає в проведенні фінансових операцій за вказаними реквізитами. Клієнт сам зобов'язаний вчасно передавати показання лічильників постачальникам послуг.
Нагадаємо, раніше Ощадбанк звинуватили в умисній відмові від повернення грошей клієнтам. Люди втрачають величезні суми.