Київстар і Vodafone захистять абонентів від непомітного підключення платних послуг

Автор: Шевченко Лилия

Згідно з даними статистики, громадяни України щорічно втрачають до 3 мільярдів гривень на непотрібні контент-послуги, які випадково підключають. В Київстар і Vodafone розповіли про кроки, які планується зробити, щоб захистити абонентів від платних сервісів.

Київстар і Vodafone захистять абонентів від непомітного підключення платних послуг - today.ua

Офіс ефективного регулювання (BRDO) повідомив про існуючу в Україні масштабної проблеми, через яку українці втрачають величезні гроші. Експерти називають "хитре" підключення платних послуг і розсилок - прямим порушенням прав споживачів.

У Vodafone заявили, що абоненти самі, випадково або через незнання, підключають платні контент-послуги, а потім скаржаться, що з їх рахунків пропадають гроші. Крім того, в компанії, щоб виключити непомітне підключення платних розсилок, ускладнили механізм їх активації.

Прес-служба оператора стільникового зв'язку Київстар зазначила, що зуміли в два рази зменшити кількість скарг абонентів про підключення платних послуг. Робота в даному напрямку буде продовжена заради захисту прав українських споживачів. Київстар і Vodafone захистять абонентів від непомітного підключення платних послуг

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

"Серед провайдерів, з якими співпрацює Київстар, за останні роки випадків зловмисного підключення контенту не виявлено. Обман абонентів - неприпустима практика, заборонена українським законодавством. Тому Київстар стежить за тим, щоб контент-провайдери, з якими у нас є договори, дотримувалися цього порядку . Більш того, у всіх спірних випадках контент-провайдер зобов'язаний на вимогу абонента повернути гроші за неякісний продукт", - йдеться в повідомленні прес-служби Київстар.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

У lifecell також стверджують, що вирішили захистити своїх клієнтів, тому оновили процес замовлення таких послуг, щоб уникнути випадкових або помилкових підключень платних інтернет-сервісів. Але навіть після посилення правил підключення платних контент-послуг, українців просять не втрачати пильність і дуже уважно стежити за тим, які сайти вони відвідують, не переходити за сумнівними посиланнями і не натискати на рекламні ролики.

Нагадаємо, раніше Київстар несподівано відключив одну з найпопулярніших своїх послуг, до якої всі українці давно звикли.

Головне