Today.ua

Банкомати ПриватБанку не видають гроші, але списують їх з рахунку

Серед клієнтів державного ПриватБанку зріє невдоволення. Банкомати фінустанови все частіше дають збої, не видають гроші, але списують їх з рахунків. Отримати свої кровні назад дуже складно.

На сайті "Мінфін" все частіше почали з'являтися скарги від клієнтів ПриватБанку, які втратили своїх грошей при знятті в банкоматі або в терміналі.

Так, користувач з ніком "Filatov19772803" розповів, що під час спроби зняти 1100 гривень з рахунку, банкомат видав помилку, в результаті гроші з рахунку було списано, але готівку людина так і не отримала. Користувач "Alexandr289" намагався зняти готівкою 9200 гривень, але банкомат почав "гудіти і торохтіти", а гроші так і не видав. Правда, зазначена сума була з рахунку благополучно списана.

"Звернулися в Приватбанк, там прийняли заявку номер 22244861, сказали, що повернення грошей на картку буде здійснений тільки після інкасації, яка проводиться раз на три дні. Дзвоню через три дні з метою дізнатися подальшу долю своєї заявки, відповідають, що тільки після інкасації, яка проводиться раз на сім днів! Дзвоню пізніше - ту саму відповідь, але Інкасація проводиться через 14 днів! Скажіть будь ласка, з якою метою це робиться? І як врешті-решт повернути на рахунок пенсію?" - цікавиться незадоволений клієнт ПриватБанку.

Схожа історія сталася з жителем Києва "Volodymyr974". Чоловік у відділенні ПриватБанку намагався поповнити свою карту в терміналі самообслуговування. У цей момент пропала електрика, в результаті, гроші, які призначалися для оплати навчання, на карту зараховані не були. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що ПриватБанк почав підвищувати тарифи на грошові перекази в декількох областях України. Кому "пощастило" платити більше?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ