Серед клієнтів державного ПриватБанку зріє невдоволення. Банкомати фінустанови все частіше дають збої, не видають гроші, але списують їх з рахунків. Отримати свої кровні назад дуже складно.
На сайті "Мінфін" все частіше почали з'являтися скарги від клієнтів ПриватБанку, які втратили своїх грошей при знятті в банкоматі або в терміналі.
Так, користувач з ніком "Filatov19772803" розповів, що під час спроби зняти 1100 гривень з рахунку, банкомат видав помилку, в результаті гроші з рахунку було списано, але готівку людина так і не отримала.
"Звернулися в Приватбанк, там прийняли заявку номер 22244861, сказали, що повернення грошей на картку буде здійснений тільки після інкасації, яка проводиться раз на три дні. Дзвоню через три дні з метою дізнатися подальшу долю своєї заявки, відповідають, що тільки після інкасації, яка проводиться раз на сім днів! Дзвоню пізніше - ту саму відповідь, але Інкасація проводиться через 14 днів! Скажіть будь ласка, з якою метою це робиться? І як врешті-решт повернути на рахунок пенсію?" - цікавиться незадоволений клієнт ПриватБанку.