Today.ua

“Нова пошта“ прокоментувала подорожчання послуг: клієнти компанії обурені

"Нова пошта" прокоментувала підвищення тарифів на послуги доставки посилок, так як останнім часом все більше клієнтів скаржаться на занадто високі тарифи поштового оператора.

У відповідь на невдоволення клієнта під постом у Facebook дорогою доставкою, в "Новій пошті" відповіли, що не підвищували базові тарифи з жовтня 2018 року. Навіть у 2020 році, враховуючи всю складність економічної ситуації, пов'язану з пандемією і карантинними обмеженнями, тарифи не зростали. У 2021 році ціни довелося трохи підняти, у зв'язку з ростом вартості пального, комунальних послуг, тощо.

"Ми працювали на межі можливостей і допомагали країні боротися з ковідом, купуючи медичне обладнання та засоби захисту для лікарень. Але ми змушені зробити незначне підвищення цін у зв'язку зі зростанням цін на пальне, комунальні послуги, інфляцією тощо", - прокоментували в "Новій пошті".

З 20 березня 2021 року тарифи "Нової пошти" на базові послуги доставки підвищилися на 5 грн, тариф на упаковку підвищився на 1-6 грн. Мінімальна вартість відправлення посилки по Україні вагою до 0,5 кг становить зараз 45 грн. "Нова пошта" змінює правила обслуговування клієнтів, щоб час їх перебування на пошті максимально скорочувався. Нещодавно компанія забезпечила понад 14 тис. операторів-касирів електронними підписами, що дозволить їм більше не витрачати багато часу на заповнення документації.

Раніше повідомлялося, що "Нова пошта" впровадила новий вид оплати у своїх відділеннях.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ