"Нова пошта" прокоментувала підвищення тарифів на послуги доставки посилок, так як останнім часом все більше клієнтів скаржаться на занадто високі тарифи поштового оператора.
У відповідь на невдоволення клієнта під постом у Facebook дорогою доставкою, в "Новій пошті" відповіли, що не підвищували базові тарифи з жовтня 2018 року. Навіть у 2020 році, враховуючи всю складність економічної ситуації, пов'язану з пандемією і карантинними обмеженнями, тарифи не зростали. У 2021 році ціни довелося трохи підняти, у зв'язку з ростом вартості пального, комунальних послуг, тощо.
"Ми працювали на межі можливостей і допомагали країні боротися з ковідом, купуючи медичне обладнання та засоби захисту для лікарень. Але ми змушені зробити незначне підвищення цін у зв'язку зі зростанням цін на пальне, комунальні послуги, інфляцією тощо", - прокоментували в "Новій пошті".
З 20 березня 2021 року тарифи "Нової пошти" на базові послуги доставки підвищилися на 5 грн, тариф на упаковку підвищився на 1-6 грн. Мінімальна вартість відправлення посилки по Україні вагою до 0,5 кг становить зараз 45 грн.
Раніше повідомлялося, що "Нова пошта" впровадила новий вид оплати у своїх відділеннях.