ПриватБанк автоматично продовжує клієнтам депозити, але не повідомляє їх про це. Відповідна скарга з’явилася на сайті Мінфіну.
За словами клієнта із Запоріжжя, у нього був відкритий депозит для купівлі валюти, термін дії якого спливав 12 травня. Однак коли чоловік 13 травня хотів зняти гроші з депозиту, то дізнався, що його депозит автоматично продовжили. Про це його заздалегідь не попередили, чим клієнт залишився обуреним.
"Жодного повідомлення про те, що депозит закінчується немає (хоча спаму в повідомленнях і телефонних дзвінків від банку занадто багато). Тобто я повинен сам стежити, щоб не пропустити короткий проміжок у 5 днів, щоб виявити бажання зняти гроші, інакше вони знову блокуватимуться. на 3 місяці. Вважаю, що це шахрайство з боку банку", - розповів клієнт.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У ПриватБанку відповіли, що закрити вклад клієнти можуть протягом 5 календарних днів з дати закінчення строку вкладу. Зробити це можна онлайн у Приват24. Для цього потрібно зайти в меню "Сервіси - Депозити - Мої вклади", вибрати депозит, натиснути "Докладніше" - "Розірвати депозит".
Також клієнти можуть відмовитися від автоматичного продовження депозиту на сайті ПриватБанку або Приват24. Не всі клієнти про це знають, але така можливість їй і нею можна користуватися.
Зв'язатися з ПриватБанком клієнти можуть через чат-бот на сайті, Приват24 або Telegram.
Щоб зателефонувати в ПриватБанк із програми, потрібно увійти в Приват24, перейти в "Профіль клієнта" - "Служба підтримки" - "Дзвінок через Приват24" (або "Дзвінок на підтримку" для Android). Також цілодобово доступна гаряча лінія ПриватБанку – 3700.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк хочуть продати в приватні руки.