Today.ua

ПриватБанк почав блокувати рахунки клієнтів за недоведені порушення правил паркування

ПриватБанк заблокував підприємницький рахунок свого клієнта за начебто порушення правил паркування. При цьому клієнту не було надано жодного документу, який би засвідчував це порушення. Натомість він отримав лише усну відповідь, за що його позбавили права на керування банківським рахунком його приватного підприємства.

"Вчора заблокували мій ФОПівський рахунок. Причина - постанова виконавчої служби від 30.08. День було витрачено на пошук інформації, за що. Виявилося, ніби 7 квітня мій автомобіль було припарковано на вулиці Пушкінській, 12 ближче, ніж за 30 метрів до пішохідного переходу", - пише клієнт ПриватБанку у своєму Facebook.

Чоловік зауважує, що він  геть не памятає, чи був він на Пушкінській того дня (все-таки минуло майже 5 місяців), і чи є в тому місці взагалі пішохідний перехід. Втім, він припускає, що таке насправді могло бути. Але жодного підтвердження цього факту він не отримав ані в паперовому, ан в модному нині цифровому форматі.

"Штраф я заплатив, щоб розблокувати рахунок. Попри те, що досі не отримав жодного (!!!) документу - ні від поліції (поштою чи у інший спосіб), ні від виконавчої служби. Остання продиктувала тільки номер провадження", - пише ймовірний порушник.

Дзвінки до поліції також не принесли чоловікові ніякого результату. За номером, який йому дали у виконавчій службі, ніхто за цілий день так і не взяв слухавки.

"З таким підходом можна щодня відсилати "листи щастя". І добре, що я в цей час не проходив паспортний контроль, наприклад. І мене як "злісного правопорушника" не завернули з аеропорту, поки я не оплачу штраф. Питання у студію: наскільки це все законно?" – цікавиться "штрафник".

У коментарях до його публікації відвідувачі акаунта написали, що це, звісно ж, незаконно. І він не мав платити штраф. Однак хтось тут же й пригадав відому фразу екс-очільника МВС Арсена Авакова: "Підкорюйся, потім – оскаржуй!".

Тобто, про таке поняття як презумпція невинуватості у наших правоохоронних органах ніхто не чув. Очевидно, що й ПриватБанк притримується схожої позиції, раз так оперативно заблокував рахунок свого клієнта.

"Підставою для сплати адміністративного штрафу є чинна постанова судді чи адміністративного органу. А в тебе на руках навіть протоколу (первинного документа у справах про адміністративні правопорушення) немає. Звісно, що все це незаконно", "Цікаво інше, банк же отримав якусь підставу для блокування рахунку? Чому ж "порушник" ні сном, ні духом? Наскільки у нас ставлення до людей скотське. Вибачте, іншого слова не підберу", - прокоментували підписники.

"А рішення РНБО про введення проти Вас санкцій, часом, немає? Перевірте про всяк випадок", - не приховуючи єхидства кинув в'їдливу репліку на адресу теперішньої влади колишній топовий чиновник.

Люди обурені діями ПриватБанку, який блокує рахунок навіть не спромігшись повідомити про це клієнта.

Нагадаємо, Приватбанк також блокує своїм клієнтам перекази з картки на картку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ