ПриватБанк блокує клієнтам перекази з картки на картку: українцям дали пояснення

ПриватБанк вже уже другий місяць поспіль блокує деяким своїм клієнтам грошові перекази з картки на картку. У банку пояснюють це тим, що перевищено місячний ліміт на перекази. При цьому з початком нового місяця переказувати гроші можна буде знову. Однак із початком вересня багатьом клієнтам таку можливість не відновили.

ПриватБанк блокує клієнтам перекази з картки на картку: українцям дали пояснення - today.ua

Скарги на те, що перекази з картки на картку, як і раніше, залишаються заблокованими, з'явилися на порталі minfin. При цьому співробітники банку не можуть чітко пояснити, чому новий місяць настав, а клієнти банку, як і раніше, не можуть скористатися цією опцією.

Блокування переказів у ПриватБанку пояснюють тим, що фізичні особи не можуть здійснювати в місяць понад сотню таких операцій. При великій кількості таких операцій виникає підозра, що клієнт-фізособа користується своєю карткою як підприємець, а, отже, намагається приховати частину грошей від оподаткування. Однак із настанням нового місяця клієнту повинні відновити таку можливість. ПриватБанк блокує клієнтам перекази з картки на картку: українцям дали пояснення

"Минулого місяця" Приват "заблокував мені перекази з картки на іншу картку через перевищення так званого ліміту у 100 переказів. Сказали, що з нового місяця перекази будуть доступні. Але вже перше число нового місяця, а блок не зняли", - скаржиться клієнт під ніком Graf91.

При цьому ще одна клієнтка ПриватБанку, яка пише під ніком pikachu92, також скаржиться, що їй у серпні заблокували картку через перевищення ліміту кількості переказів. При цьому ніхто заздалегідь не попереджав, що таке можливо. Втім, вона із розумінням поставилася до ситуації і стала чекати обіцяного 1 вересня. Однак і з настанням нового місяця все залишилося, як і раніше. ПриватБанк блокує клієнтам перекази з картки на картку: українцям дали пояснення

"Обіцяли розблокувати 1 вересня. Вже спілкувалася з 2 операторами, чатом підтримки - ніф*га. Я не можу розпоряджатися своїми коштами. При цьому всі 3 людини з підтримки говорили абсолютно різні речі! Понабирали некваліфікованих співробітників, які не допомагають вирішити проблему!", - обурена клієнтка.

Інші клієнти запропонували, як варіант, таким користувачам, яким доводиться робити по багато переказів, завести два види карт - MasterCard і VISA. Тоді ліміт на перекази відразу подвоїться до 200 ... Немає таких перешкод, яких не змогли би подолати українці! ПриватБанк блокує клієнтам перекази з картки на картку: українцям дали пояснення Нагадаємо, клієнти ПриватБанку стали скаржитися, що з їхніх рахунків намагаються знімати гроші за послуги, які вони не замовляли і не підключали. Через це люди змушені забирати всі гроші зі своїх карточок.

ДЖЕРЕЛОobozrevatel