Today.ua

ПриватБанк не віддає клієнтам гроші з депозитів

Клієнти ПриватБанку скаржаться, що банк не віддає їм гроші з депозитів. Так, клієнка на ім'я MargoT повідомила, що після закінчення депозитного договору ПриватБанк  відмовив їй у видачі коштів.

MargoT пише, що строк депозитного договору в неї збіг 11-о березня. 15-о вона прийшла в ПриватБанк, щоби закрити договір та забрати свої гроші. Однак у банку їй пояснили, що вона звернулася запізно. Строк, коли можна забрати гроші, вийшов, і тепер вона зможе забрати свій депозит лише через 9 місяців.

"11.03 закінчився термін депозиту і банк без повідомлень і Моєї на те згоди продовжив на 9 місяців мій депозит.  Звернення на гарячу лінію і в відділення нічого не дали, відповідь одна  - після закінчення терміну, але як ???  Ви не повідомили, що термін закінчено!  Зараз банк користується моїми заощадженнями, і я не можу їх забрати!" – пише обурена клінтка.

 

Крім того, в коментарях до своєї ж публікації жінка уточнює, що приходила по свої гроші 15 березня, але депозит їй не віддали, мотивуючи це тим, що вона мала прийти в банк до 13-ї години, але прийшла  надто пізно.

ПриватБанк на цю скаргу дав свою відповідь, в якій уточнив, що клієнт може відмовитись від продовження депозиту і забрати свої гроші. Але все треба робити у визначений термін, визначений договором.

"Звертаємо вашу увагу, що можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — ПриватВклад, внесок Зручний, Послуга накопичення Скарбничка.
Кнопка 'Відмова від продовження' з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00.
В останній день терміну вкладу кнопка 'Відмова від продовження' доступна тільки до 16-00.
За строком можна закрити вклад протягом 5 календарних днів з дати закінчення попереднього строку вкладу", - детально пояснив ПриватБанк, як можна була забрати гроші, якби клієнтка звернулась вчасно.

Але клєнтка не вклалась у строки, що зазначені в депозитному договорі. Тобто, вона вчасно не звернулась по свої гроші, із чого банк зробив висновок, що вона не проти продовжити термін дії депозиту.

При цьому ПриватБанк зауважує, що MargoT зробила гарний вибір, обравши депозит із найвищою відсотковою ставкою.

"Тому, на жаль, дострокове розірвання даного вкладу не передбачається", - підсумовують у відповіді ПриватБанку.

Втім, цілком ймовірно, що ПриватБанк так неохоче віддає гроші з депозитів через те, що в нього лише за січень 2021 року депозитний портфель "схуд" на 2 мільярди гривень. Люди забирають свої вклади, а нових грошей на зберігання не несуть. При цьому є кілька банків, в яких обсяг депозитів, навпаки, зріс.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ