ПриватБанк масово блокує рахунки клієнтів, не пояснюючи їм причину. Скарги розглядаються тижнями, і весь цей час люди не можуть отримати свої гроші з картки.
Одна з клієнток ПриватБанку залишила скаргу на сайті Мінфіну, в якій описала ситуацію, що сталася з нею особисто. Жінка рік не користувалася своєю банківською карткою, а коли поповнила її, то банк заблокував її. У службі підтримки фінустанови клієнтці сказали чекати перевірки, але через місяць ситуація з місця не зрушила.
"Користувалася картою більше року. Було все добре. Але місяць тому надійшли гроші на рахунок невелика сума. І банк ні з того ні з сього заблокував рахунок. Подзвонили в службу підтримки, сказали писати ім. Надали всі документи їм. Сказали, що йде перевірка . Вже більше місяця пройшло. А карту так і не розблокували ", - обурилася клієнтка.
- Карту можуть заблокувати за борги по комуналці, через непогашений кредит, невиплачені штрафи за порушення ПДР, або невиплачені аліменти. Рішення про стягнення коштів приймає суд, після чого виконавча служба надсилає лист в банк і фінансова установа зобов'язана заарештувати кошти на рахунку.
- Карту можуть заблокувати також через сумнівні операції. Для банку до таких операцій належать занадто великі суми переказу (якщо звичайно карту поповнювали на 10 тис. грн, а в один момент поповнили на 100 тисяч); операції за участю публічних осіб; часті операції з готівкою. У таких випадках банк має право тимчасово заблокувати рахунок і зажадати від клієнта підтвердити, що з отриманих грошей були сплачені податки, а сама операція була законною.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк видав клієнтці долари з цвіллю, які не приймають тепер ні в одному банку.