Today.ua

ПриватБанк блокує дистанційне обслуговування українців за кордоном: причини

ПриватБанк в умовах війни із Росією залишається найпопулярнішим банком серед українців. Проте клієнти почали скаржитися на різке погіршення якості обслуговування за кордоном.

Клієнт ПриватБанку подав скаргу, що спробував змінити свій фінансовий номер за кордоном. Він використав усі можливі способи, але не зміг досягти бажаного. Зрештою, людині заблокували доступ до дистанційного обслуговування.

Потерпілий розповів про свою проблему на сайті Мінфіну. Користувач під ніком Rollo88 повідомив, що в країні, де він знаходиться зараз, не працює роумінг мобільного оператора, якому належить його номер. Він звернувся до служби підтримки та попросив змінити його.

"То браузер не той, то камера погана і т. п. Або я десь помилився, або фахівці начудили", - нарікав клієнт.

У результаті людина отримала повідомлення, що її особисті дані відрізняються від зазначених у банку. Співробітники фінустанови порадили клієнту звернутися до відділення ПриватБанку та поновити дані. Наголошено, що це зайняло б кілька хвилин.

"Найближче відділення знаходиться в 5000 км, у мене на руках є необхідні документи, картка банку та хороша камера", - поділився своєю проблемою заявник.

У банку відповіли, що фото, надане клієнтом, не відповідало цим вимогам. Представники Приватбанку підтвердили блокування дистанційного обслуговування. Вони запевнили, що передали питання колегам для подальшого розгляду.

Нагадаємо, Приватбанк після початку війни з Росією позбавив українців популярної послуги. Днями стало відомо, що вона поновилася.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ