Ощадбанк відмовляє клієнтам без страховки у проведенні платежів. Зокрема, в одному з відділень фінустанови в Кривому Розі у дівчини відмовилися приймати гроші за оплату закордонного паспорта в касі через те, що вона не купила страховку.
За словами клієнтки Ощадбанку, така ситуація з нею не вперше. Два тижні тому вона також зверталася в касу даного відділення, і їй відмовили у послугах. Таким чином, банк незаконним шляхом змушує клієнтів купувати страховку.
"Без страховки не проводять жодних платежів. Прийшла сьогодні в банк заплатити за закордонний паспорт, мені касир каже:" Оплатіть страховку або користуйтеся терміналом ". Тижнів зо два тому була, платила штраф - те ж саме. Користуються ситуацією, так як найближчий банк знаходиться дуже далеко", - написала клієнтка на сайті Мінфіну.
У відповідь на коментар дівчини відповіли в банку, що страховка не є обов'язковою, а співробітниця банку, яка нав'язувала дану послугу, буде за це покарана.
"Приносимо вибачення за цю ситуацію, зі співробітниками відділення буде проведена робота. Дуже вдячні вам за сигнал", - відповіли в Ощадбанку.
Відомо, що послуги страхування нав'язували і в інших відділеннях Ощадбанку по Україні. Зокрема, при оформленні пенсіонерам "Картки киянина" в столиці.
Раніше повідомлялося, що у клієнтки Ощадбанку "повели" з рахунку 100 тисяч гривень депозиту.