Today.ua

“Ощадбанк“ не повертає грошей, заблокованих терміналом: клієнти не знають, кому скаржитись

Клієнтка із Вінницької області скаржиться, що з вини "Ощадбанку" потрапила у фінансову халепу. Жінка здавала денну виручку з магазину через термінал, і він вимкнувся, заблокувавши там гроші, які дорівнюють сумі її місячної платні. Заблоковані гроші "Ощадбанк" їй  уже пів місяця не повертає,  і через це вона може позбутися роботи.

Клієнтка на ім'я KaterinaS92 здавала в "Ощадбанку" виручку з магазину, в якому вона працює. Коли в термінал було завантажено більше половини грошей, він зненацька вимкнувся, і всі гроші залишилися всередині нього. Звісно, ніякого чека та жодного іншого фінансового документу клієнтка від банку не отримала.

Втім, жінка про це вже й не мріє. Вона лиш хоче повернути ті гроші, що були завантажені в термінал. Адже суму він поглинув чималу – не меншу за її місячну платню, бідкається KaterinaS92.

Однак процес повернення грошей вже розтягнувся у часі понад усякі нормативи, передбачені для таких випадків, а "Ощадбанк" віддавати заблоковану суму не квапиться.

"Через відсутність працівника який відповідає за термінали заяву на повернення було написано через 2 дні, потім складено її повторно тому що вона на розгляді до цього часу", - пише жінка.

Відповідно до нормативів, гроші їй мали повернути упродовж десяти днів, але вже минуло 15, а віз і нині там. Заяву в "Ощадбанку" досі розглядають, і досі не можуть дати відповіді, коли ж нарешті гроші віддадуть.

"Якщо до цього часу Ваш банк не повертає кошти з Вашого ж терміналу це рахується шахрайством, чому я як представник юридичної особи маю чекати стільки часу, якщо повернути їх мали не більше ніж за 10 днів. Якщо у Вас проблеми з обслуговуванням терміналу чого мене це має обходити? Поверніть будь ласка кошти, бо я буду вимушена звернутись до суду",-  звертається клієнтка до банкірів.

Адже, якщо ці гроші не повернуться, жінка буде змушена або піти з роботи, або повернути їх зі своєї кишені, що, в принципі, не краще, ніж втратити роботу.

"Що мені казати своєму начальству? Я немаю такої суми і немаю чого її повертати з свого карману, скільки днів мені потрібно ше ходити в відділення Вашого банку, щоб мені повернули кошти?", - запитує жінка.

До речі, зазвичай "Ощадбанк" швидко реагує на скарги клієнтів. Принаймні, у робочі дні. Однак у вихідні він явно не квапиться. Авжеж, це ж не їхню місячну заплату "з'їв" ненаситний термінал.

Нагадаємо, "Ощадбанк" навязує своєм клієнтам-пенсіонерам кредитні картки і вимагає ними розраховуватись у магазинах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ