“Ощадбанк“ нав'язує пенсіонерам кредитні картки і вимагає ними розраховуватися

Автор: Марченко Любов

"Ощадбанк" нав'язує своїм клієнтам-пенсіонерам кредитні картки та відмовляється їх анулювати. Клієнтка банку поскаржилась, що їй відмовилися закрити кредитку, поставивши вимогу, що вона обов'язково має нею розрахуватися за покупку.

“Ощадбанк“ нав'язує пенсіонерам кредитні картки і вимагає ними розраховуватися - today.ua

Пенсіонерка на ім'я KatyaB1957 поскаржилась на порталі Мінфіну, що "Ощадбанк" примусово видав їй кредитку. Жінка не замовляла кредитки, але їй цю картку нав'язали. Ніяких покупок вона за гроші з кредитки не здійснювала і, звісно, готівки з неї також не знімала. А щоб та картка зайвий раз не муляла їй очі та не спокушала легкодоступними грошима, жінка вирішила від неї позбутись – віддати її в банк та анулювати.

У банку закривати кредитку відмовилися

"Мені двічі відмовляли. Б**й Ганна сказала, що треба обов’язково розрахуватися кредитною карточкою на суму 300 грн. і тільки потім мені зможуть її закрити посилаючись на наказ їхнього начальства", - пише KatyaB1957.

Тоді жінка зателефонувала на гарячу лінію "Ощадбанку", аби уточнити, чи насправді вона мусить розрахуватися карткою в магазині, аби її забрали в неї. На гарячій лінії жінці роз'яснили: для того, щоб закрити кредитку, треба лише подати заяву у відділенні "Ощадбанку", а купувати та оплачувати з картки нічого не треба.

Популярні зараз

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

Київстар, Vodafone та lifecell подбали про дешеві тарифи для своїх абонентів: який обсяг послуг можна за ними отримати

"У відділенні банку я повідомила, яку інформацію отримала на гарячій лінії, тоді у відділенні банку сказали, то нехай вам гаряча лінія ощадбанку і закриває вашу кредитну картку.
Але я не розумію, ЧОМУ Я МАЮ ПЛАТИТИ 300 ГРН., щоб закрити кредитну карточку, якою я не користувалася зовсім?" – резонно запитує пенсіонерка.

“Ощадбанк“ нав'язує пенсіонерам кредитні картки і вимагає ними розраховуватися

З "Ощадбанку" оперативно відреагували на її критичну публікацію. Банкіри перепросили клієнтку за своїх колег і наголосили на тому, що ніяких розрахунків карткою проводити не треба. Вони також пообіцяли допомогти жінці вирішити ситуацію із закриттям картки якомога оперативніше.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Перепрошуємо за дану ситуацію. Звісно, проводити жодних платежів для закриття кредитної карти необхідності немає. Наші співробітники зв'яжуться з вами для надання роз'ясненя та вирішення ситуації", - написали їй у відповідь.

Нагадаємо, клієнти "Ощадбанку" також скаржились, що при перевипуску пенсійної картки пенсіонерам примусово нав'язують платні послуги.