Today.ua

Нова пошта повернула клієнтові гроші, які помилково зняла з його карти за чужу посилку

Нова пошта впровадила для своїх клієнтів зручну опцію автоматичного списання грошей за посилку з банківських карт без використання платіжного терміналу. Нещодавно у одного з клієнтів помилково зняли гроші з рахунку за посилку, яку він не замовляв. Нова пошта розібралася з інцидентом і повернула чоловікові гроші.

Як з'ясувалося, помилка сталася з вини поштового оператора, який помилково ввів невірний номер одержувача посилки. Через це гроші були списані з рахунку іншої людини.

Оператор побачив невідповідність номера телефону і прізвища отримувача при оформленні заявки, але виправив прізвище вручну, не перевіривши додатково номер.

Після того, як потерпілий, у якого з рахунку помилково зняли гроші, звернувся до кіберполіції, Нова пошта визнала провину оператора і повернула гроші клієнту.

"Ми визнаємо провину оператора. Нова пошта ще вчора в повному обсязі повернула гроші, які були помилково списані з іншого клієнта. Оператори Нової пошти пройдуть додатковий інструктаж з цього приводу", - відповіли в прес-службі Нової пошти.

Клієнтам нагадали, що вони завжди можуть відмовитися від посилки, яку не замовляли. Нова пошта завжди надсилає повідомлення про те, що на номер оформлена посилка. Якщо ви отримали таке повідомлення, а посилки ні від кого не очікуєте, можете зайти на сайт Нової пошти і за допомогою трекінгу відмовитися від посилки. Ввівши номер експрес-накладної, клієнт також може переадресувати посилку на інше відділення, або в поштомат, продовжити термін зберігання або відмовитися від посилки.

Раніше Нова пошта розповіла українцям, як захиститися від нової схеми обману через електронні листи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ