Today.ua

Мережі супермаркетів АТБ та Сільпо розповіли, чому відмовляються від українських продуктів

Популярні мережі супермаркетів АТБ та Сільпо заявили про збільшення поставок імпортної продукції. Через війну багато українських виробництв закрилися, тому довелося шукати альтернативу.

Продукти з-за кордону коштують на 5-20% дорожче за вітчизняні, але якістю не поступаються. Під час війни українські магазини збільшили кількість імпорту приблизно до 15-20% загального асортименту.

Зокрема, у компанії "АТБ-Маркет" зазначають, що були змушені збільшити закупівлю макаронів, м'ясних консервів, кондитерської продукції та непродовольчої групи товарів з-за кордону. Покупці зауважили, що на полицях АТБ з'явилися польські, словацькі та румунські бренди. І це не гуманітарна допомога, а якраз імпорт.

При цьому поставки з українських виробництв – надійніше, зазначають ритейлери, оскільки у воєнний час імпортний товар доставляється дуже довго. Невеликий дефіцит спостерігається з товарами непродовольчої групи – зубними пастами, шампунями, пральними порошками. Цю продукцію майже повністю доводиться імпортувати.

Щодо цін, то вітчизняні продукти коштують дешевше. Крім того, більшість іноземних продуктових брендів – незнайомі споживачам, і вони купують їх з обережністю. Ці фактори не дають закордонним брендам закріпитись на українському продуктовому ринку.

Це було особливо показово, коли з прилавків у травні зникла кам'яна сіль виробництва "Артемсіль". Споживачі створили штучний ажіотаж у магазинах, при цьому імпортна сіль стоїть на полицях і коштує дешевше, але її до останнього не беруть.

Раніше повідомлялося, що мережа АТБ обмежила продаж двох товарів у своїх супермаркетах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ