Популярні мережі супермаркетів АТБ та Сільпо заявили про збільшення поставок імпортної продукції. Через війну багато українських виробництв закрилися, тому довелося шукати альтернативу.
Продукти з-за кордону коштують на 5-20% дорожче за вітчизняні, але якістю не поступаються. Під час війни українські магазини збільшили кількість імпорту приблизно до 15-20% загального асортименту.
Зокрема, у компанії "АТБ-Маркет" зазначають, що були змушені збільшити закупівлю макаронів, м'ясних консервів, кондитерської продукції та непродовольчої групи товарів з-за кордону. Покупці зауважили, що на полицях АТБ з'явилися польські, словацькі та румунські бренди. І це не гуманітарна допомога, а якраз імпорт.
При цьому поставки з українських виробництв – надійніше, зазначають ритейлери, оскільки у воєнний час імпортний товар доставляється дуже довго. Невеликий дефіцит спостерігається з товарами непродовольчої групи – зубними пастами, шампунями, пральними порошками. Цю продукцію майже повністю доводиться імпортувати.
Це було особливо показово, коли з прилавків у травні зникла кам'яна сіль виробництва "Артемсіль". Споживачі створили штучний ажіотаж у магазинах, при цьому імпортна сіль стоїть на полицях і коштує дешевше, але її до останнього не беруть.
Раніше повідомлялося, що мережа АТБ обмежила продаж двох товарів у своїх супермаркетах.