Мобільний оператор "Київстар" пояснив своїм клієнтам, звідки в їхніх телефонах масово з'явились незрозумілі повідомлення, та вибачився перед ними за незручності. Людям прийшли SMS-повідомлення щодо блокування їхніх номерів, про незрозумілі тарифні плани, а також маса всілякого спаму.
Дехто не встигав навіть покласти телефон до кишені, як приходило наступне дивакувате повідомлення. Так, одна клієнтка у коментарях на сторінці Kyivstar у Facebook написала, що їй надійшло від мобільного оператора за попередній день 60 таких повідомлень.
У зв'язку з такою масовою розсилкою незрозумілих SMS компанія "Київстар" опублікувала пояснення, як таке вийшло. Виявляється, у них в системі стався збій. Через це й почалася масова розсилка таких повідомлень.
"Перепрошуємо! Ці повідомлення — результат технічної помилки. Сервіси, що були надані не коректно через дану технічну помилку, будуть компенсовані ", - написали в інформації від "Київстар".
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Мобільний оператор також запропонував своїм клієнтам зв'язатись через особисті повідомлення, вказавши там номер свого телефону та описавши проблему, яка виникла через такі повідомлення.
"Ми обов’язково повернемося до вас з відповіддю — на вирішення ситуації потрібен певний час. Перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!", - пишуть в опублікованій інформації.
Нагадаємо, Київстар с 9 квітня розширює можливості деяких послуг для своїх абонентів. Так, тепер вони, не маючи грошей на рахунку, зможуть відправляти більше безплатних запитів своїм друзям і рідним.