Мобільний оператор "Київстар" пояснив своїм клієнтам, звідки в їхніх телефонах масово з'явились незрозумілі повідомлення, та вибачився перед ними за незручності. Людям прийшли SMS-повідомлення щодо блокування їхніх номерів, про незрозумілі тарифні плани, а також маса всілякого спаму.
Дехто не встигав навіть покласти телефон до кишені, як приходило наступне дивакувате повідомлення. Так, одна клієнтка у коментарях на сторінці Kyivstar у Facebook написала, що їй надійшло від мобільного оператора за попередній день 60 таких повідомлень.
У зв'язку з такою масовою розсилкою незрозумілих SMS компанія "Київстар" опублікувала пояснення, як таке вийшло. Виявляється, у них в системі стався збій. Через це й почалася масова розсилка таких повідомлень.
"Перепрошуємо! Ці повідомлення — результат технічної помилки. Сервіси, що були надані не коректно через дану технічну помилку, будуть компенсовані ", - написали в інформації від "Київстар".
Популярні зараз
Форма для солдатів стане якіснішою, - Міноборони України
Хірург оцінив ймовірність того, що Кейт Міддлтон робила пластичні операції на обличчі
Участь КНДР у війні проти України показує, що РФ не спроможна самостійно перемогти, - експерт
Мобільний оператор також запропонував своїм клієнтам зв'язатись через особисті повідомлення, вказавши там номер свого телефону та описавши проблему, яка виникла через такі повідомлення.
"Ми обов’язково повернемося до вас з відповіддю — на вирішення ситуації потрібен певний час. Перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!", - пишуть в опублікованій інформації.
Нагадаємо, Київстар с 9 квітня розширює можливості деяких послуг для своїх абонентів. Так, тепер вони, не маючи грошей на рахунку, зможуть відправляти більше безплатних запитів своїм друзям і рідним.