Today.ua

lifecell запустив корисну послугу, яка захистить смартфони абонентів

Оператор мобільного зв'язку lifecell запустив нову корисну послугу з 15 лютого для всіх своїх абонентів. Тепер для покупок в інтернеті при створенні різних облікових записів абоненти мобільного оператора зможуть вказувати не свій основний номер, а додатковий, завдяки послугі "Другий номер".

На своїй сторінці у Facebook оператор lifecell повідомив про переваги підключення до нової послуги. Зокрема, абонентам не потрібно купувати додаткову сім-картку, щоб використати другий номер. Другий номер буде віртуальним і невидимим, що дозволить абонентам не "світитися" під час покупок на маркетплейсах, сайтах знайомств та доставки, тощо.

Співрозмовники бачитимуть другий номер абонента lifecell лише час розмови чи спілкування через SMS та у месенджерах. Наразі послуга доступна для абонентів, які обслуговуються по тарифам передплати.

Вартість "другого номера" від lifecell складає 30 гривень на 30 днів. Активувати послугу можна за номером *878#. Через кілька хвилин послугу буде підключено. На мобільному рахунку потрібно мати достатньо коштів.

Користуватися однією SIM-картою та мати два номери – це дуже зручно. Для здійснення дзвінка з другого номера lifecell необхідно набрати 878 перед кодом оператора. Відповідно, якщо під час вхідного дзвінка абонент бачить перед кодом оператора 878 - це означає, що йому дзвонять на другий номер. Абонент може замовити лише один тимчасовий номер. У будь-який момент його можна вимкнути, а потім за бажання підключити знову. Місячна абонплата у розмірі 30 гривень не повертається.

Раніше повідомлялося, що lifecell підключає додаткову послугу, яка допоможе заощадити на місячній абонплаті.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ