АТБ, Сільпо, Ашан та інші: великі українські рітейлери відмовили Міноборони у постачанні продовольства для ЗСУ

Автор: Марченко Любов

Великі торговельні мережі, які працюють на українському ринку роздрібної торгівлі, відмовилися постачати продовольство для військовослужбовців, що перебувають на передовій.

АТБ, Сільпо, Ашан та інші: великі українські рітейлери відмовили Міноборони у постачанні продовольства для ЗСУ - today.ua

Про це стало відомо із заяви Міноборони України.

У заяві, зокрема, йдеться, що Міністерство оборони хотіло залучити великих рітейлерів, які працюють в Україні, до постачання продовольства для ЗСУ. Причому йшлося не про ті підрозділи, які дислоковані в тилу, а про передові військові частини, що знаходяться безпосередньо в зоні бойових дій.

До розмови у Міноборони запросили представників топ-менеджменту великих рітейлерів – КОЛО, АТБ-Маркет, Варус, Ашан, Сільпо (Fozzy Group). Однак усі вони відмовилися постачати продовольство бійцям на передову. Представники торгових мереж мотивували свою відмову тим, що доставка продуктів до місць, де йдуть бої, і військові частини постійно змінюють дислокацію, дуже скрутна та дуже затратна.

Популярні зараз

Мобілізація жінок: хто зобов'язаний стати на військовий облік у ТЦК за новим законом

В Україні знижено ціни на газ

Telegram-канали масово повідомляють про потужний блакитний спалах у небі над Україною: його бачили в багатьох областях

Попри війну, в Україні стрімко зростає ціна на землю

"Представники мереж наголосили, що за існуючих вимог забезпечення логістики продуктів — а саме за принципом гарантування доставки продуктів до частин за їхньої постійної передислокації — є надто ризикованим процесом для мережевого бізнесу за певних цін послуг з організації харчування одного військовослужбовця на добу згідно з Каталогом (137, 04-144,06 грн.). За словами рітейлерів, вони низькі", - роз'яснили у Міноборони позицію представників торгівлі.

До речі, така позиція роздрібних мереж виявилась дуже доречною для керівництва Міноборони, яке вже хіба що тільки лінивий не викривав у завищенні цін на продукти для військовослужбовців. Мовляв, функціонери Міноборони купують продукти для ЗСУ за завищеними цінами.

АТБ, Сільпо, Ашан та інші: великі українські рітейлери відмовили Міноборони у постачанні продовольства для ЗСУ

Міноборони намагалося виправдовуватись, проте всі ці виправдання виглядали якось непереконливо. А тут рітейлери, самі про те не підозрюючи, налили води на млин Міноборони.

Отже, порівнювати закупівельну вартість продуктів, які купує для своїх потреб Головне управління розвідки, і тих, що купує Міноборони, некоректно. Адже ГУР знаходиться в Києві та нікуди не виїжджає. Тому харчування їм доставляється на стаціонарні місця.

А військові, для яких закуповує продукти Міноборони, постійно перебувають у русі. І вже завтра їх можна не застати там, де вони були сьогодні. Тому в закупівельні ціни на продукт для ЗСУ від самого початку закладено вартість логістики, яка буває дуже заплутаною і дорогою.

"Міністерством оборони закуповується комплексна послуга з організації харчування по Каталогу продуктів, ціни на які вже враховують логістику, зокрема переважно доставку до районів ведення бойових дій. Послуга з організації харчування, по суті, це формат "їжа ходить за військовослужбовцем". Ціна послуги з організації харчування одного військовослужбовця становить від 137,04 грн. до 144,06 грн. на добу", - пояснили у Міноборони.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

До того ж, військовослужбовці з ГУР під час виконання бойового завдання забезпечуються тим самим харчуванням, що й усі бійці ЗСУ на передовій, і за ту саму ціну, зауважили в Міноборони.

Нагадаємо, одиноким та малозабезпеченим пенсіонерам нададуть допомогу продуктовими наборами і не лише. Благодійний фонд також подбав, щоб люди похилого віку мали можливість жити повноцінним життям.