Збої у банкоматах: клієнти ПриватБанку не можуть отримати виплати ВПО

Клієнти ПриватБанку все частіше скаржаться на проблеми зі зняттям готівки у банкоматах. Справа в тому, що банкомати нібито починають відраховувати гроші, але готівку так і не видають. При цьому з рахунків кошти списуються. Все б не так критично, якби сотні тисяч внутрішньо переміщених осіб не отримували через ПриватБанк свої щомісячні виплати. Зіткнувшись із подібними ситуаціями, вони просто залишаються без засобів для існування.

Збої у банкоматах: клієнти ПриватБанку не можуть отримати виплати ВПО - today.ua

Так, одна із клієнток ПриватБанку залишила відгук на сайті Мінфіну, в якому описала свою ситуацію.

"Знімала гроші в банкоматі. Банкомат нібито відраховував гроші, але нічого не видав. Кошти списалися з рахунку. Ці гроші я отримала як ВПО на себе і двох малолітніх дітей. Наступного разу я щось отримаю в середині грудня. Оператор сказав. чекати, що вони розбираються. У мене питання як пояснити дітям, що нема чого їсти помилку банку. Куди звернутися, щоб мене почули?", - написала жінка.

Збої у банкоматах: клієнти ПриватБанку не можуть отримати виплати ВПО

У відповідь на відгук клієнтці відповіли, що за її скаргою буде проведено інкасацію та після отримання звіту щодо залишку коштів у пристрої з нею зв'яжуться.

У таких ситуаціях багато що залежить від чесності інкасаторів, і чи банкомат не видав гроші наступному клієнту. У випадках, коли відбувається збій роботи банкомату під час відключень електроенергії, при відновленні електрики банкомат може видати гроші, що застрягли, наступному клієнту, і тоді інкасація не покаже, що гроші залишилися в банкоматі.

Буває так, що інкасатори просто змінюють касету з грошима на нову і не роблять звірку за заявкою. Тоді з часом довести, що ваші залишилися в банкоматі, буде неможливо.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запровадив ліміт на зняття готівки у банкоматах до 1000 грн на добу.