Українці з 1 липня зможуть продавати та купувати землю за новими правилами. Але напередодні запуску ринку землі власники земельних ділянок повинні ретельно перевірити усі свої документи, які саме, розповіли у Мін'юсті.
Зокрема, потрібно подбати про присвоєння земельній ділянці кадастрового номеру. Це так званий аграрний паспорт для землі і без такого кадастрового номера здійснити жодної юридичної операції із землею буде неможливо.
Також потрібно подбати, щоб майнові права на земельну ділянку, тобто оренда або власність, були обов’язково внесені до відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Усі документи на землю мають бути не лише в паперовому вигляді, але й в електронному. Адже паперовий документ можуть підробити навіть шахраї. Коли немає відцифрованих даних у реєстрі, ніхто не знає, хто власник землі, окрім того органу, який видавав документ, в архіві якого знаходиться другий примірник документа.
Для відцифровки документів на земельну ділянку потрібно звернутися до нотаріуса або до державного реєстратора, і обов'язково внести дані до реєстру. Тоді ви убережете себе від шахраїв і документи не можна буде підробити, якщо вони вже занесені до реєстру.
Як відомо, після відкриття ринку землі з 1 липня українці зможуть придбати мінімум 2 га землі сільськогосподарського призначення. Купувати землю зможуть лише фізичні особи.