Today.ua

Vodafone пояснив абонентам, чому їм доводиться двічі за місяць поповнювати рахунок

Vodafone звинуватили у подвійному списанні коштів з рахунків своїх клієнтів. Мобільний оператор пояснив, чому абонентам доводиться платити подвійну суму за місячний тариф, замість того, щоб один раз поповнити рахунок і користуватися послугами.

Один з користувачів Vodafone розмістив гнівний відгук на сторінці мобільного оператора у Facebook, поскаржившись на списання коштів з рахунку.

"Кожен місяць плачу подвійну суму, тому що замість списання оплати за місяць з мене знімається оплата за добу. Змушений користуватися цією *****", - написав абонент.

Представник Vodafone відповів клієнту, що причиною списання оплати за добу, замість списання оплати за місяць, може стати включений на смартфоні інтернет, оплата за який проходить раніше, ніж оплата за місячний тариф. За рахунок цього, автоматично знімається добовий тариф і грошей на рахунку не вистачає для оплати місячного пакета послуг.

"Швидше за все, перед поповненням не відключаєте на телефоні інтернет. Тому, коли кошти на рахунку з'являються, смартфон починає оновлювати інформацію - і виникає оплата за денним тарифом", - відповіли у Vodafone.

Якщо у абонента Vodafone закінчилися гроші на рахунку, то в будь-який час можна скористатися послугою "Гроші на замовлення" і отримати 20 гривень на рахунок. Після поповнення пакета послуг дана сума буде списана. Для замовлення додаткових коштів потрібно зателефонувати на номер 5010.

Раніше в компанії Vodafone розповіли абонентам, як розпізнати дзвінки та повідомлення від шахраїв.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ