Vodafone розповів своїм абонентам, чому вартість тарифів мобільного оператора час від часу підвищується. На скаргу одного з клієнтів на вартість пакетів і якості послуг в Vodafone відповіли, що навантаження на мережу постійно збільшується, через це ростуть витрати на підтримку інфраструктури та розширення ємності, як у великих містах, так і в невеликих населених пунктах.
У скарзі на Facebook користувач Vodafone написав, що незадоволений високою вартістю свого місячного тарифу і недостатньою кількістю інтернету в пакеті. Чоловік вважає, що інтернету має бути 60 ГБ в місяць, замість 40 ГБ. Скільки саме чоловік платить за свій щомісячний тариф, він не повідомив.
"Програми стають важкими, більше використовують у фоні. Коли починав - тариф був 80 грн, зараз 220 грн - за що ви берете кошти, а якість не підвищуєте !? Мені не вистачає 10 днів "безлімітного" інтернету. Повинно бути 60 Гб в місяць!", - висловив свою претензію клієнт компанії.
"Щоб надати якісний доступ мільйонам наших клієнтів до безлімітного інтернету, компанії довелося створити" Політику чесного користування безлімітним інтернетом ". Адже навантаження на мережу ніхто не відміняв. І якщо один користувач завантажує сотні гігабайт даних на швидкості 4G, то іншим сотням людей, які перебувають в його районі, буде не дуже приємно користуватися інтернетом", - пояснили в Vodafone клієнту.
Нагадаємо, Vodafone розповів своїм абонентам, як відключити зайві платні послуги , за які у них без відома знімаються гроші.